P a l m g r e n s

17 snabba

Kategori: Q/A

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Kan inte lyssna på deppiga låtar när jag är ledsen för då gör det ju bara mer ont vilket är meningslöst. Men en låt som gör mig ledsen, eller mer en låt jag hoppar över, är "Vivir mi vida" då den påminner om en bra tid med kärleksfulla minnen. Låter lite konstigt, but I´m weak.  

Beroende av:

Min katt, mina vänner, toan, musik. 

 

Vem behöver du mest just nu:

Finns ingen, klarar mig själv för tillfället. 

 

Vad tror folk om dig?

Vissa tror nog att jag är ganska dryg, kall, bitchig och upptagen. Men det är jag inte!

Stämmer det?
Absolutely not!

Vad får du oftast komplimanger för?
Min rumpa, mitt hår eller mina fötter, haha. 

Brukar du skratta för dig själv?
Ja det händer nog väldigt ofta.  

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
"Låter som ett underbart liv". 

Nästa mål i ditt liv:
Att hitta tillbaka till mig själv. Sen är det att skaffa ett jobb så jag kan tjäna pengar och åka till Tomorrowland.  

Hur svarar du i mobilen?
Oftast: "Hej det är Sandra" eller "Hellooo".

Vem ringde dig senast?
Julya Frick. 

Tycker du om din pappa?
Vilken dum fråga.. Klart jag gör. Älskar honom. 

Brukar du komma i tid?
Ja alltid! Men ibland dröjer jag ut på det lite extra för att slippa vissa obekväma situationer. 

När mår du bra?
När jag dansar till mina favorit låtar och sjunger med. Jag mår även bra när jag har hjälpt en annan människa.  

Hur känner du dig nu?
Känner att det är dags för en stund på toan. 

Vanligaste färg på dina kläder:
Hmm vet inte säkert men helt klart ljusa färger.   

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Runt 22-23.  

 
 
Kommentera inlägget här: