P a l m g r e n s

Grattis bästis!

Kategori: Sandra

Idag fyller världens bästa Julia 17 år! Jag önskar henne ett stort grattis med mitt fräna rim!

Du vet att jag inte är förtjust i sånna här texter but here we go again nu kommer jag igen du är ju trots allt min bästavän.

Finns det någonstans att börja eller ska jag sörja? 17 jävla år och många återstår. Det finns mycket historia men för din insats förtjänar du en gloria. Inte längre fjorre utan mer orre. Nästa år gör vi till det bästa, myndiga som dem flesta! Men vänta gärna på mig innan du klubbar och spara några snubbar men ta alla gubbar😜
Dullijull, fricken, gf, jullen men när får jag döpa Bullen? Sandy P är här för att charma så glöm inte larma.
Strunt i killen ikväll för jag ska fixa en riktig smäll. Om jag nu bara kunde drömma, att få träffa dig ikväll min gömma. Tusen gånger om älskar jag dig min fruga, låt inte min kärlek duga. Då får snart mer, nästa år får vi se😏Nu kanske det blev för mycket internt, men vem bryr sig när det ändå är fränt?
Och glöm inte att spara lite kaka så jag slipper baka. Ha det bäst och glöm inte att jag fixar fest. Looveeyouu jorden runt och skit i allt strunt. Idag är dagen din bästisen min❤️

 
Kommentera inlägget här: