P a l m g r e n s

Det här med att blogga?

Kategori: Sandra

Tjohej bloggen! Jag kan inte säga att jag precis vaknat för klockan ringde redan vid kvart i nio. Jag har åkt ring, badat och ligger just nu och chillar i solen. Tänkte just på varför man bloggar och inte bloggar..? Och varför är det lite pinsamt att säga att man har blogg? Eller jag tycker det i alla fall. Kan det bero på att sveriges "bloggelite" (Kissie, Dessie osv) har provocerat så mycket att det blivit pinsamt? För egentligen så ger bloggen mycket möjlighet och öppnar många dörrar. Det är så jag ser på det. Se bara på Blondinbella hennes företag har det här året gått med 1,2 miljoner i vinst. Hur bra är inte det? Genom att starta en blogg, berätta lite vem man är och vad man gör så skapar man sitt namn ett eget varumärke. Det är ju jättebra... Tills man gör något dåligt. Så pass på, skriv inte, gör inte och dela inte hatiska inlägg eller liknande. 
Kommentera inlägget här: