P a l m g r e n s

All day all night

Kategori: Sandra

Igår åkte jag (Sandra) hem till min buddy Sophia. Vi fixade iordning lite i huset och senare på kvällen så kom det lite vänner. Kvällen var ingen tiopoängare men så länge jag höll mig till dansgolvet hade jag kul! Träffade även många av min närmsta klassisar som Alice, Ellen och Gabbi men även många andra. Men en grej som förstör så otroligt mycket är när folk går och snor saker?! Vem är så dum att man går och snor saker från personen som är snäll och bjuder in än till fest? Fy vad många tattare det finns för detta var inte första gången.. Läggdags blev det runt fyra och vi vakna redan upp vid halv tolv av att jag och Sophia låg och bada i svett haha, var jättevarmt i rummet. Efter att jag, Hana, Sophia, Jossan och Alice hade städat klart tog jag och Sophia moppen till Djursholms Torg för att äta lunch. Oj vad den sushin var efterlängtad! Sen tog jag bussen till Vaxholm och lämnade min älskade Sophia, men som tur är så ses vi i övermorgon och då drar vi till Alicante! 
Kommentera inlägget här: