P a l m g r e n s

Mitt liv

Kategori: Sandra

 
Denna bok gjordes i sexan som ett helt vanligt skolprojekt. La ner så mycket tid och pengar men fick endast ett B, haha lite tråkigt men min bok var i alla fall snyggare än alla andras. I denna bok står allt om min födsel, mina drömmar, kärlek, mina bästavänner till speciella minnen och upplevelser och en massa mer. Men eftersom att boken blev så fin så valde jag att fylla på med roliga saker och bilder som jag kan kolla tillbaka på när jag är äldre och har egna barn, förhoppningsvis. Det är inte alltid lika lätt att öppna boken då vissa saker är alldeles för rörande. I min egna bok är allt skrivet från hjärtat, med några tårar och leenden. Tycker verkligen att det är så skönt att få skriva av sig lite ibland.. Jag är jättemycket bättre på att skriva än att tala. Jag glömmer oftast saker när jag talar och det är mycket lättare att formulera sig på ett papper. Så ni som inte förstår mig, låt mig få skriva en text till er.  
Kommentera inlägget här: